اسلایدر شماره - 1
اسلایدر شماره - 1 توضیحی در مورد اسلایدر
مطالب تصادفی

-koh sar کوهسار -kuhyarnکوهیاران

مرکز تخصصی رزبلاگ
6 ماده طبیعی برتر برای ضد پیری ✅ انار
-این میوه به وفور دارای خواص ضد پیری است. مواد شیمیایی موجود در این میوه مولکولی به نام اورولیتین A تولید می کند که از تخریب سلول های ماهیچه ای جلوگیری می کند و در نتیجه از پیری زودرس در مردان و زنان جلوگیری می کند.

🟪 اسید هیالورونیک -
این یکی از مهمترین مولکول ها برای پوست هیدراته و جوان است. اسید هیالورونیک به پوست کمک می کند تا علائم جوانی مانند رطوبت ، کلاژن و حالت ارتجاعی را حفظ کند. این علائم مهم هستند زیرا با افزایش سن ، سطح هیالورونیک اسید شروع به کاهش می کند و در نتیجه باعث دهیدراته شدن پوست می شود. بنابراین ، برای مبارزه با علائم پیری ، مهم است که اسید هیالورونیک را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

✅روغن قهوه -
روغن قهوه حاوی غلظت بالایی از اسیدهای چرب ضروری ، ویتامین E و استرول است. آنها محافظت طبیعی از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و آسیب سلولی ، که باعث علائم پیری می شود ، می کنند.

🟩ویتامین E -
ویتامین E نقش مهمی در تسکین پوست و حفظ رطوبت و انعطاف پذیری آن دارد. همچنین با حفظ رطوبت طبیعی پوست ، به کاهش خشکی آن کمک می کند. هنگامی که ویتامین E به طور منظم استفاده شود ، علائم اولیه پیری را کاهش می دهد. بنابراین بیشتر محصولات تجاری ضد پیری از ویتامین E استفاده می کنند.

🟩نیاسینامید
-این یکی دیگر از عناصر مهم است که برای مراقبت از پوست ضد پیری استفاده می شود. نیاسینامید به افزایش ایمنی پوست کمک می کند و تولید سرامیدها را افزایش می دهد ، که برای سد چربی پوست ضروری هستند و به پوست در محافظت از خود در برابر آسیب های محیطی یا آلاینده ها کمک می کند. هنگامی که سد چربی پوست بهبود می یابد ، پوست کمتر قرمز ، لکه دار و حساس می شود.

🟪ویتامین C -
ویتامین C فواید زیادی در رابطه با سلامت و پوست دارد. ویتامین C به عنوان یک عامل قوی برای حفظ رطوبت و سفت شدن پوست شناخته شده است. همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است که با رادیکال های آزاد و آسیب های ناشی از سموم روزانه در محیط مبارزه می کند. بنابراین ، افزودن ویتامین C در برنامه معمول به شما در مبارزه با علائم اولیه پیری کمک می کند.
  • دوشنبه 11 مرداد 1400
  • 81 بازدید
  • کوهسار
آواتار نویسنده توضیحی درباره نویسنده سایت - لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
نظرات
کد امنیتی رفرش

از کانال تلگرام کانون کوه دیدن کنید



از کانال تلگرام کانون کوه دیدن کنید